Bahawa Kami Semua Warga Sekolah Kebangsaan Temin Berjanji Akan Memberi Perkhidmatan Yang Terbaik Kepada Pelanggan Kami:-
Memberi Pengajaran dan Pembelajaran yang berkualiti pada setiap masa
Memberi layanan yang adil dan saksama kepada setiap murid
Memastikan semua murid layak menerima semua bantuan bantuan kerajaan
Memastikan semua murid Tahap 2 dan Tahun 3 berpeluang menyertai kegiatan kokurikulum
Memberi peluang kepada murid Tahap 1 untuk menyertai satu aktiviti kokurikulum mengikut minat mereka dengan kebenaran ibu bapa atau penjaga
Memastikan setiap guru adan staf sokongan menerima latihan dalaman dalam bidang masing-masing sekurang-kurangnya tujuh hari setahun
Mengambil tindakan segera masalah atau kesulitan yang dihadapi guru dan staf sokongan
Memastikan setiap ibu bapa atau penjaga murid diberi layanan yang adil dan saksama semasa berurusan di sekolah
Memastikan setiap aduan akan disiasat dan maklum balas akan diberi tidak lebih dari tiga hari bekerja
Memastikan setiap cadangan dan usul dibincangkan dalam mesyuarat AJK PIBG
Memastikan setiap arahan dan permohonan dari KPM/JPN/PPD diambil tindakan segera
No comments:
Post a Comment